Bestuur en Commissies

Het bestuur van de Hippische vereniging de Cannenburgh bestaat uit 4 leden:
Voorzitter Jan Berkhof, Secretariaat Nathalie van Goor, Penningmeester: Susanne Tonino en 1 algemeen bestuurslid: Luke van Duren

Het bestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van de vereniging. Onze verenging kan niet zonder de leden die ook zeer veel werk verzetten om alles in goede banen te leiden.

Commissies

De vereniging kan niet functioneren zonder de inzet van onze leden. Er zijn diverse commissies waarbij de leden vrijwilligerswerk doen om onze vereniging draaiende te houden. Als lid zit je in minstens één van de volgende commissies.

Schoonmaak

Om ervoor te zorgen dat de kantine en het sanitair netjes blijven, is er een rooster voor de schoonmaak en er is een groepsindeling.

Bardienst

Tijdens de wedstrijden en andere activiteiten is de kantine open om iedereen van een hapje en een drankje te voorzien. Ook de kantine wordt bemand door onze eigen leden.

Onderhoud

Het onderhoud van het terrein wordt gedaan door de leden, snoeien van de hagen, onkruid wieden en groot onderhoud aan de hallen, hiervoor is een rooster.

Activiteiten

Gedurende het jaar worden er meerdere activiteiten georganiseerd zowel te paard, als zonder paard. Bijvoorbeeld Dressuur Clinics, of Cavaletti- of schriktraining, een pubquiz, of een BBQ.

Om de kosten voor de leden zo laag mogelijk te houden zijn we altijd op zoek naar bedrijven die onze vereniging willen sponsoren, dat kan bv door een reclame bord in de hal maar er worden ook sponsoracties door onze leden georganiseerd.

Wedstrijden

Meerdere keren per jaar organiseren we dressuurwedstrijden, waaronder ook selectiewedstrijden voor de Gelderse Kampioenschappen. We zijn momenteel ook hard aan de slag om springwedstrijden op poten te krijgen. Zie de agenda voor de geplande data.