Hippische Vereniging de Cannenburgh

De vereniging

De Hippische Vereniging De Cannenburgh is de grootste ruitervereniging van de gemeente Epe met ruim 100 leden. De vereniging bestaat al ruim 50 jaar en bestaat uit een fusie tussen de ruitervereniging en de ponyclub uit Vaassen. Sindsdien bevindt de vereniging zich aan de Poelweg/Laan van Fasna te Vaassen.

De vereniging heeft de beschikking over 2 overdekte rijbanen. De kleine hal is 22x40m. In deze hal bevinden zich ook de kantine en de toiletten. In 2019 is de nieuwe grote hal opgeleverd. Deze heeft een mooie eb en vloed bodem en is 25x65m. Er is een ruime verlichte parkeerplaats en voor de beide hallen is een grasveld die ook als rijbaan en springtuin gebruikt kan worden.

Naast de vaste lesavonden houden wij ons bezig met leuke activiteiten zoals clinics, borrels, bingo en ons jaarlijkse ponykamp. Ook worden er in het indoorseizoen wedstrijden georganiseerd: zowel dressuur als springwedstrijden, waaronder selectiewedstrijden voor de Gelderse Dressuur Kampioenschappen.
We zijn een bruisende vereniging waar we altijd op zoek zijn naar gezellige en sportieve uitdagingen.

De kleine hal

De grote hal